Kuidas analüüsida Meta Facebooki reklaamide tulemusi
Vebinaril õpid aru saama olulistest mõõdikutest nagu CTR ja ROI ning tulemuste tõlgendamisest, et saavutada paremaid reklaamide tulemusi väiksema kuluga.
Sa teed Facebooki reklaame, aga ei saa aru, milliseid numbreid vaadata ja mida tulemused tegelikult näitavad?
Paljud väikeettevõtjad investeerivad raha Facebooki ja Instagrami reklaamidesse, aga ei tea täpselt: Milliseid numbreid vaadata? Kas need tulemused on head või halvad? Mida muuta, kui müüki ei tule?
Kui reklaamide numbrid tunduvad segased ja sa ei tea, kust analüüsiga alustada, siis see vebinar on just sulle.
Peagi tulemas.

Mida veebinar sulle annab?
Selge ülevaate olulistest mõõdikutest:
Saad teada, millised numbrid Facebooki ja Instagrami reklaamide juures on olulised vastavalt seatud eesmärgile ning miks. Õpid eristama milliseid mõõdikuid jälgida kui soovid müüke ja broneeringuid saada või suurendada veebilehe külastatavust.Tulemuste tõlgendamise oskus:
Vaatame, kuidas numbreid õigesti lugeda ja mõista, mida need sinu reklaami kohta ütlevad. Näiteks, mida teha, kui klikid on küll kõrged, kuid müük puudub.Praktiline töölaud (dashboard):
Õpid seadistama enda vajadustele vastava mõõdikute töölauda Facebooki reklaamihalduris, kus näed kiiresti ja lihtsalt oma reklaamide peamisi tulemusi.
Miks on oluline jälgida reklaamide mõõdikuid?
Mõõdikud annavad selge pildi sellest, kuhu su raha läheb ja mida sa vastu saad. Ilma nendeta tehakse otsuseid tunde või oletuse põhjal – see võib tähendada raisatud eelarvet ja kasutamata jäänud võimalusi.
Kui sa tead, milliseid numbreid vaadata ja kuidas neid tõlgendada, saad:
✔️teha teadlikke otsuseid (mitte “igaks juhuks” midagi muuta)
✔️optimeerida eelarvet ja hoida kulud kontrolli all
✔️parandada reklaamide sisu ja sihtimist just siis, kui vaja
Mõõdikutest arusaamine võimaldab sul saada reklaamidest paremaid tulemusi väiksema kuluga.
Saad kaasa checklisti olulistest mõõdikutest ja nende tähendusest
Saad kaasa checklisti, mida muuta kui reklaamid ei too soovitud tulemusi
Vebinar salvestatakse. Vebinari saad järele vaadata kuni 2 kuud.
Lisainfo:
- Hind on ühe osaleja kohta.
- Võimalik tasuda arvega.
- Osalemine on nimeline.
- Paar päeva enne -ja vebinari toimumise päeva hommikul saadame e-kirjaga meeldetuletuse osalemise infoga.
Tühistamine:
Kui Sul pole võimalus osaleda, palun sellest teada anda e-posti aadressil info@kdigital.ee Võimalusel leiame uue aja või tagastame 100% tasutud maksumusest. Teatamine mitteosalemisest 4-7 päeva enne vebinari toimumise päeva tagastame 50% vebinari maksumusest. Teatamine mitte osalemisest 3 päeva enne vebinari toimumise päeva või vebinari päeval kuulub arve tasumisele täiesulatuses.
Saame tuttavaks
Olen Kerttu

Olen Kdigital asutaja ja sotsiaalmeedia turundaja. Turunduses olen tegev olnud enam kui 15 aastat ning see aeg on olnud täis põnevaid väljakutseid ja isiklikku arengut.
Olen töötanud erinevates organisatsioonides, nii turunduse projektijuhina kui ka reklaamiagentuuris. Minu kogemused hõlmavad online müügikampaaniate juhtimist ja läbiviimist, tasuliste suunatud reklaamide seadistamist ning sotsiaalmeedia kontode haldamist erineva valdkonna- ja suurusega ettevõtetele. Lisaks olen andnud mitmeid Facebooki reklaamide seadistamise koolitusi, sh nii ettevõtetele kui ka üks-ühele juhendamisi.