Kdigital

Kuidas analüüsida Meta Facebooki reklaamide tulemusi

Vebinaril õpid aru saama olulistest mõõdikutest nagu CRT ja ROI ning tulemuste tõlgendamisest, et saavutada paremaid reklaamide tulemusi väiksema kuluga.

Sa teed Facebooki reklaame, aga ei saa aru, milliseid numbreid vaadata ja mida tulemused tegelikult näitavad?

Paljud väikeettevõtjad investeerivad raha Facebooki ja Instagrami reklaamidesse, aga ei tea täpselt: Milliseid numbreid vaadata? Kas need tulemused on head või halvad? Mida muuta, kui müüki ei tule?

Kui reklaamide numbrid tunduvad segased ja sa ei tea, kust analüüsiga alustada – siis see vebinar on just sulle.

Vebinar toimub 30.07 kell 18.00-19.30

Maksumus  55€

55,00 

Miks on oluline jälgida Meta Facebooki reklaamide mõõdikuid?

Mõõdikud annavad selge pildi sellest, kuhu su raha läheb ja mida sa vastu saad. Ilma nendeta tehakse otsuseid tunde või oletuse põhjal – see võib tähendada raisatud eelarvet ja kasutamata jäänud võimalusi.

Kui sa tead, milliseid numbreid vaadata ja kuidas neid tõlgendada, saad:

✔️teha teadlikke otsuseid (mitte “igaks juhuks” midagi muuta)
✔️optimeerida eelarvet ja hoida kulud kontrolli all
✔️parandada reklaamide sisu ja sihtimist just siis, kui vaja

Mõõdikutest arusaamine võimaldab sul saada paremaid tulemusi väiksema kuluga.

Vebinaril osaledes saad:

✔️checklisti olulistest mõõdikutest ja nende tähendusest
✔️checklisti, mida muuta kui reklaamid ei too soovitud tulemusi

✔️Vebinar salvestatakse. Kui sul ei ole võimalik osaleda saad vebinari järele vaadata 2 kuu

 

 

error: Ära copy teksti, mõtle ise!
Ostukorv0
Ostukorvis pole tooteid!
Jätka ostmist
0