Kdigital

TEENUSED

Praktiline koolitus Facebooki ja Instagrami reklaamide loomine ja seadistamine.

✨  ✨  ✨  ✨  ✨

  • Kestvus: 3 päeva
  • Toimub: 17. juuni, 21. juuni ( kl. 13:00 -16:15) ja 1.juuli (kl. 13:00 -14.30)
  • Praktiline koolitus toimub veebi vahendusel väikses grupis
  • Sisaldab materjale + ligipääsu videojuhenditele

Kui soovid tõsta enda  ettevõtte nähtavust ning saada juurde rohkem kliente, siis on see koolitus just sulle

Praktiline  kahepäevane koolitus annab sulle põhjalikud teadmised, et oskaksid iseseisvalt luua ja seadistada reklaame Facebookis ja Instagramis ning turundada enda tooteid või teenuseid sotsiaalmeedias efektiivselt.

Koolitus sobib sulle kui oled kuulnud reklaamide seadistamisest kuid pole julgenud eriti ise katsetada või oled seda teinud vähesel määral. Koolituse sisu lugemiseks keri allapoole!

259,00 

♦️👉MITME OSALEJA SOODUSTUS

OsalejatHind osaleja kohta
2 - 5200,00 
*

Koolitusel käime läbi kõige olulisema, et oleksid teadlik erinevatest reklaami võimalustest, oskaksid reklaame luua ja seadistada vastavalt püstitatud eesmärgile ning oskaksid reklaame analüüsida ja tulemusi mõõta, et jõuda soovitud müügitulemuseni. Seadistame samm-sammult koos ka reklaami Meta Ads Manageris. Koolitusel jagan sinuga enda arvutiekraani, kus näitan kõik reaalselt ette.

Koolituse teemad:

  • Reklaami eesmärgi valimine
  • Reklaami võimalused teenusele ja e-poele
  • Advantage+shopping kampaania (e-poele)
  • Reklaami loomine Facebook Ads manageris (reklaamihalduris)
  • Kujundusformaatide nõuded
  • Erinevate sihtgruppide loomine
  • Sihtimise võimalused, sihtrühmade kombineerimine
  • Asukohapõhine sihtimine
  • Taasturundus
  • Peamiste mõõdikute definitsioonid
  • Konto turvalisus, 2 astmeline autentimine
  • Reklaamide tulemuste analüüs ja tõlgendamine

Koolituse läbides:

  • oskab luua ja seadistada tasulisi sotsiaalmeedia reklaame
  • teab milliseid erinevaid reklaami eesmärke on olemas ning oskab valida õige eesmärgi,
    vastavalt soovitud tulemusele
  • teab mis on Facebook Ad Manager, Facebook Pixel, nende kasutusvõimalusi ja kuidas õigusi meeskonnas edasi anda
  • oskab luua erinevaid sihtgruppe, teab millal neid kasutada ja kuidas neile turundada
  • teab millal kasutada erinevad kujunduse formaate (orgaanilised postitustes ja tasulistes
    reklaamides)
  • teab kuidas teha asukohapõhist sihtimist (nt kui on füüsiline pood, kohvik või salong)
  • oskab kasutada orgaanilist postitust tasulise postitusena ja vastupidi
  • teab kuidas luua toodete katalooge (e-pood)
  • teab, mis on Advantage+shopping kampaania (e-pood)
  • teab kuidas võimendada orgaanilist postitust tasulise postitusena
  • oskab reklaami analüüsimisel vaadata õigeid mõõdikuid vastavalt seatud reklaami
    eesmärgile
  • oskab seadistada enda ettevõtte vajadustest lähtuvalt reklaamide haldamise töölauda
  • teab kuidas teha A/B teste (ehk reklaamide toimivust testida)oskab analüüsida tulemusi, välja võtta ja salvestada raporteid
  • teab mis vahe on Meta Business Suite ja Meta Business Manageril

Lisainfo: 

  • Võimalik tasuda arvega.
  • Osalemine on nimeline.
  • Paar päeva enne -ja koolituse toimumise päeva hommikul saadame e-kirjaga meeldetuletuse osalemise infoga.

Tühistamine:
Kui Sul pole võimalus osaleda, palun sellest teada anda e-posti aadressil info@kdigital.ee Võimalusel leiame uue aja või tagastame 100% tasutud maksumusest. Teatamine mitteosalemisest 7 päeva ennem juhendamise toimumise algust, tagastame 50% koolituse maksumusest. Muul juhul kuulub arve tasumisele täiesulatuses.

Kas mul peab olema koolituse ajaks loodud Meta Business konto ja Meta Ads Manager?

Ei, koolitusel osalemist see ei sega. Küll aga Meta Business konto  ja Meta Ads manageri (reklaamihalduri) olemasolu annab sulle võimaluse koolitusel õpitut koheselt ka praktiseerida.

Kas soovid hoopis personaalset koolitust, mis lähtub just Sinu ettevõtte vajadusest? Siis vaata SIIA

error: Ära copy teksti, mõtle ise!
Ostukorv0
Ostukorvis pole tooteid!
Jätka ostmist
0