Koolitusel käime läbi kõige olulisema, et oleksid teadlik erinevatest reklaami võimalustest, oskaksid reklaame luua ja seadistada vastavalt püstitatud eesmärgile ning oskaksid reklaame analüüsida ja tulemusi mõõta, et jõuda soovitud müügitulemuseni. Seadistame samm-sammult koos ka reklaami Meta Ads Manageris. Koolitusel jagan sinuga enda arvutiekraani, kus näitan kõik reaalselt ette.
Koolituse teemad:
- Reklaami eesmärgi valimine
- Reklaami võimalused teenusele ja e-poele
- Advantage+shopping kampaania (e-poele)
- Reklaami loomine Facebook Ads manageris (reklaamihalduris)
- Kujundusformaatide nõuded
- Erinevate sihtgruppide loomine
- Sihtimise võimalused, sihtrühmade kombineerimine
- Asukohapõhine sihtimine
- Taasturundus
- Peamiste mõõdikute definitsioonid
- Konto turvalisus, 2 astmeline autentimine
- Reklaamide tulemuste analüüs ja tõlgendamine
Koolituse läbides:
- oskab luua ja seadistada tasulisi sotsiaalmeedia reklaame
- teab milliseid erinevaid reklaami eesmärke on olemas ning oskab valida õige eesmärgi,
vastavalt soovitud tulemusele - teab mis on Facebook Ad Manager
- oskab luua erinevaid sihtgruppe, teab millal neid kasutada ja kuidas neile turundada
- teab millal kasutada erinevad kujunduse formaate (orgaanilised postitustes ja tasulistes
reklaamides) - teab kuidas teha asukohapõhist sihtimist (nt kui on füüsiline pood, kohvik või salong)
- oskab kasutada orgaanilist postitust tasulise postitusena ja vastupidi
- teab kuidas luua toodete katalooge (e-pood)
- teab, mis on Advantage+shopping kampaania (e-pood)
- teab kuidas võimendada orgaanilist postitust tasulise postitusena
- oskab reklaami analüüsimisel vaadata õigeid mõõdikuid vastavalt seatud reklaami
eesmärgile - oskab seadistada enda ettevõtte vajadustest lähtuvalt reklaamide haldamise töölauda
- teab kuidas teha A/B teste (ehk reklaamide toimivust testida)oskab analüüsida tulemusi, välja võtta ja salvestada raporteid
- teab mis vahe on Meta Business Suite ja Meta Business Manageril
Lisainfo:
- Võimalik tasuda arvega.
- Osalemine on nimeline.
- Paar päeva enne -ja koolituse toimumise päeva hommikul saadame e-kirjaga meeldetuletuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemise eeldused ning kas mul peab olema koolituse ajaks loodud Meta Business konto ja Meta Ads Manager?
Ei, koolitusel osalemist see ei sega. Küll aga Meta Business konto ja Meta Ads manageri (reklaamihalduri) olemasolu annab sulle võimaluse koolitusel õpitut koheselt ka praktiseerida.
Kui sa soovid siiski koolitusel kaasa teha ja reklaami seadistada, siis palun veendu, et sul on reklaamide loomiseks ja seadistamiseks loodud vastav keskkond.
– on olemas ettevõttel Facebooki ärileht
– on loodud ettevõttele Meta Business konto ja reklaamikonto
– on lisatud veebilehele Meta Pixel ja seadistatud mõõdikud
Palun veendu, et ei esineks tõrkeid, ehk Meta pole sulgenud sinu isiklikku või ettevõtte sotsiaalmeedia kontosid rikkumiste tõttu.
Kui vajad konto loomisel ja seadistamisel abi, siis aitan sul vajalikud seadistused ära teha, hind 169€, km ei lisandu või osale konto loomise ja mõõdikute seadistamise juhendamisel. Loe täpsemalt, milleks on vaja konto olemasolu ja seadistusi SIIT
Tühistamine:
Kui Sul pole võimalus osaleda, palun sellest teada anda e-posti aadressil in**@kd******.ee Võimalusel leiame uue aja või tagastame 100% tasutud maksumusest. Teatamine mitteosalemisest 7 päeva enne koolituse toimumise päeva tagastame 50% koolituse maksumusest. Teatamine mitte osalemisest 6 päeva enne koolituse toimumise päeva või koolituse päeval kuulub arve tasumisele täiesulatuses.